Ana içeriğe atla

Yapılan yenilikler sonucunda randevu taleplerinizi artık LMS sistemi üzerinden gerçekleştirebileceksiniz. Sorun talep formunu ise en yakın zamanda LMS sistemine entegre etmek için çalışıyoruz. Yapılan yenilikler sonucunda izleyeceğiniz yollar aşağıdaki gibidir. 

Randevu Talep Etmek İçin:

  • Öğretim Elemanları için randevu talep formu artık LMS sistemine entegre edilmiştir. Randevu Talebi oluşturmak için, randevu talep etmek istediğiniz eğitiminiz içerisine girdikten sonra sağ üstte bulunan "Yeni" butonuna basıldığında açılan menüdeki "Sanal Sınıf Randevu" menüsüne ulaşabilirsiniz. Randevu Talep girişi tarafınızca yapıldıktan sonra biriminizden sorumlu UZEM Destek Personeli tarafından randevu talebiniz işleme alınacaktır.
     
  • Belirtmiş olduğunuz gün ve saat bilgisi sunucu yoğunluğuna göre değerlendirilmektedir. Sunucular uygun ise belirttiğiniz saatte, değil ise vermiş olduğunuz saate en yakın uygun saatte randevunuz oluşturulmaktadır. Onay olduğunda sanal sınıf karşısında yayınlanmadı ibaresi kalkacak ve karşısında tarih ve saat bilgisi görülecektir.
     
  • Aynı ders için birden fazla Randevu Talebi gönderilebilmektedir.
     
  • Randevu Taleplerinizi hafta içi 17.00 - 23.00 saatleri arasında veya Cumartesi günü 07.00 - 23.00 saatlerini dikkate alarak gerçekleştirebilirsiniz.
    Pazar günleri sunucu bakımı nedeni ile randevu verilememektedir.

Sorun Talep Etmek İçin:

  • Hem Eğitimci Hem Öğrenciler için Ders veya Sistem ile ilgili yaşadığınız tüm problemlerle ilgili olarak uzem@subu.edu.tr adresine kurumsal eposta adresi ile (.....@subu.edu.tr) mail gönderebilirsiniz. 

Randevu Talep Hakkında